Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Elin Nilsson - 17 mars 2009 22:16

Är egentligen alldeles för trött för att skriva men känner att jag är tvunget ändå eftersom jag inte har skrivit något på hela dagen =)


Måste ju såklart börja med att säga GRATTIS till min lillebror Emil som idag fyller 17 år! :) Min lilla lillebror har börjat blivit stor, tänk hörni.. Och till dig Ida, fy skäms! ;) Trodde det var det första jag skulle läsa i din blogg idag men icke! Och grattis till erik också (idas hund) som fyller hela 4 år! Du var ju nyss valp...


Dagen har gått jätte bra och jag tycker att den har varit jätte rolig :) Gick med en annan idag eftersom min handledare hade bytt sitt pass mot dag, och då fick jag göra som jag ville om jag skulle gå med henne dag eller inger på kvällen, kvällsmänniska som jag är så valde jag såklart kvällen. Tackar för det, roligt att få göra lite annat nångång ibland :)

Är nästan precis hemkommen så har hunnit malt i mig en liten bit av den goda tårtan som mamma gjort idag eftersom emil då fyller år. Mumma!


Tänkte bara sammanfatta dagen lite kort nu innan jag pyser i säng, imorgon börjar jag tidigt igen så nu säger jag Godnatt!


P.S Måste få be om ursäkt för så lite bilder, men jag hinner inte ritkigt med mig känner jag, tyvärr. Men det ska bli bättring, that's a promise!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards