Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Elin Nilsson - 14 mars 2009 22:39

Happ, så hade man gått med i bloglovin också. Verkar ju bra men jag vet inte riktigt vad jag gjorde, tröck mig fram bara och vips så stod det "Snart kommer det att hända grejer, om det nu gått rätt till alltså" Nåt sånt stod det, haha =) Så det kan ju bli lite spännande!:p


Klistrar in nån kod som jag tror ska vara bra :s

Följ min blogg med bloglovin


Okej, det här lät ju som världens oseriösaste inlägg men jag vet ärligt talat inte vad jag gjort så!:p Godnatt iallafall!

Av Elin Nilsson - 14 mars 2009 22:06

Som så många trott om melodifestivalens vinnare ikväll stämmer bra överens, det blev en skräll! Melodi nummer 11 som låg bland de lägsta rösterna går till slut upp på toppen och vinner hela skiten. Måns som jag däremot tror var helsäker själv på att vinna hamnade i mitten då det hela var klart! Det kändes skönt ;) Haha! Jag gillar inte honom så :p Men ändå så skäms jag över svenska folket som röstar fram en opera låt till eurovision song contest! Skandal! Fast å andra sidan, hellre den här än af ugglas låt iallafall! Men om jag skulle få ha gett den sista poängen själv då det såg ut som det gjorde så skulle jag ha gett den till agnes låt "love love love". Fast egentligen så tyckte jag att heat-1000 miles skulle ha fått vunnit allt! De var min favorit!


 Hoppas jag inte strulade till det allt för mycket för er ;)


 

 En lycklig Malena Ernman som vunnit med sin melodi La Voix


Nu är det dags för mig att sova som ska upp och jobba imorgon igen! Längtar tills måndag då jag har sovmorgon enda fram tills kl 17!;)

Godnatt! (hoppas jag inte drömmar mardrömmar om vinnarlåten nu bara..)


Lyssna här på min favorit, igen!;)


Av Elin Nilsson - 14 mars 2009 19:57

Haha, måste bara få berätta en sak! Det lät väldigt roligt. Jag hade drivern idag på jobbet och ville gå iväg på toa en liten sväng så jag frågade martin om han ville ha det.

- Ja absolut!, säger han.

Jag svarar tacksamt:

- Åh, tack! Vad hygienskt av dig.

 Hahahah, tänk så fel det kan bli ibland. =) Det jag ville framföra var såklart att det var hyggligt av honom att han ville ta headsetet medans jag sprang på toa!


 Annars så har dagen på jobbet varit väldigt lugn, alldeles för lugn! Visst är det väl skönt att det är lite lugnt ibland, men inte för lugnt; Då blir det ju bara långtråkigt och man känner sig så rastlös. Inte minst för gästernas skull då man bara står rakt upp och ner och kollar. Allt var skinande rent, rasterna slut och allt uppfyllt, vad gör man då liksom? Så jag fick iallafall sluta  en hel timme tidigare, skönt!


Nu är jag nyss hemkommen och det blir bara lugnt ikväll med eftersom jag ska jobba imorgon. Kolla på melodifestivalen funderar jag på, har inte sett någon av deltävlingarna så har ingen särskild favorit. Vilken/vilka håller ni på?


Ha en trevlig kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards