Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Elin Nilsson - 12 mars 2009 21:50

Tänkte bara uppdatera och säga att jag faktiskt lever :)

Praktik imorgon, känner mig faktiskt riktigt taggad! :D

Sen blir det stan en snabbis o förbi max en sväng!


Godnatt!:)

Av Elin Nilsson - 12 mars 2009 16:55

Tänkte bara tassa in en liten snabbis här och ladda upp två bilder sen promenaden:D


 

Min outfit, sportfånen!?:p                 Full fart på en lycklig elsa!

Av Elin Nilsson - 12 mars 2009 15:29

Till min stora förvåning så hade jag fått min lönespec idag, helt otroligt! Den brukar alltid ligga i brevlådan samma dag som lönen kommer in på kontot, så bra där hk!! Dock så var lönen piss istället :( Haha, det är väl vad man får för att man äntligen får lönespecen i tid istället! Nåväl, bara att betala räkningarna och se glad ut ändå, även fast jag skulle vilja ha haft alla pengarna till stockholms resan! Tur biljetterna är betald och klara iaf, det enda som behövs är lite fick pengar till krogen och shopping pengar såklart!:D


Ska ta och förbereda överförnigarna och betalningarna tills imorgon nu så dras de direkt när de kommer in på kontot så har jag det ur världen!=)

Av Elin Nilsson - 12 mars 2009 13:52

Åh, det är plusgrader ute idag, så härligt!! Ska faktiskt gå ut i vädret och ta mig en pormenad med elsa och kanske mamma om hon har tid :) Vore ju trevligt tycker jag.


Imorgon kommer lönen in, happy! Och till min stora förtjusning så har JC i stan gått i konkurs så de har 50-75% rabatt på hela sortimentet! Rea är alltid bra ;) Dock så startade rean idag så risken finns ju att man är utan imorgon men det återstår att se! Till att börja med så har jag ju faktiskt också räkningar på kring tusenlappen att betala först och främst :( Buhu..


Nu kom mamma in i rummet och erbjöd sig att följa med som sällskap om jag kunde gå ner till byn, absolut mamma!:D Ha en bra dag alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards