Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Det blev en skräll!

Av Elin Nilsson - 14 mars 2009 22:06

Som så många trott om melodifestivalens vinnare ikväll stämmer bra överens, det blev en skräll! Melodi nummer 11 som låg bland de lägsta rösterna går till slut upp på toppen och vinner hela skiten. Måns som jag däremot tror var helsäker själv på att vinna hamnade i mitten då det hela var klart! Det kändes skönt ;) Haha! Jag gillar inte honom så :p Men ändå så skäms jag över svenska folket som röstar fram en opera låt till eurovision song contest! Skandal! Fast å andra sidan, hellre den här än af ugglas låt iallafall! Men om jag skulle få ha gett den sista poängen själv då det såg ut som det gjorde så skulle jag ha gett den till agnes låt "love love love". Fast egentligen så tyckte jag att heat-1000 miles skulle ha fått vunnit allt! De var min favorit!


 Hoppas jag inte strulade till det allt för mycket för er ;)


 

 En lycklig Malena Ernman som vunnit med sin melodi La Voix


Nu är det dags för mig att sova som ska upp och jobba imorgon igen! Längtar tills måndag då jag har sovmorgon enda fram tills kl 17!;)

Godnatt! (hoppas jag inte drömmar mardrömmar om vinnarlåten nu bara..)


Lyssna här på min favorit, igen!;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Nilsson - 22 mars 2009 18:28

Jaha, kära vänner. Sitter just nu och väntar på sanna som håller på med min bloggdesign ska bli klar med den! Spännande, hoppas det blir som jag har tänkt mig ;) Och som ni då förstår så kommer jag att övergå till blogg.se igen.   Sanna är en riktigt...

Av Elin Nilsson - 20 mars 2009 00:01

Som så många andra så har det hänt mig också, ni kanske förstår vad jag pratar om? Jag har fått bloggtorka och vet absolut inte vad jag ska skriva. Eller det är väl rättare sagt så att jag skriver och sen raderar jag. Äh, världens sämsta inlägg..   J...

Av Elin Nilsson - 18 mars 2009 16:47

Måste bara få dela med mig av mitt busenkla recept på negerbollar! (Psst! Vad säger ni, negerbollar eller chokladbollar?)   Egentligen så behövs ju bara bilden, eller vad säger ni?   1. Blanda först 75 gram smör, 1 tsk vaniljsocker och 1½ dl socker ...

Av Elin Nilsson - 17 mars 2009 22:16

Är egentligen alldeles för trött för att skriva men känner att jag är tvunget ändå eftersom jag inte har skrivit något på hela dagen =)   Måste ju såklart börja med att säga GRATTIS till min lillebror Emil som idag fyller 17 år! :) Min lilla lillebro...

Av Elin Nilsson - 16 mars 2009 12:21

Jag som hade hoppats på en lång och skön sovmorgon idag! Men icke. Istället så ringer alla möjliga människor till mig på morgonen var femte minut ungefär, så till slut kunde jag inte somna om nå fler gånger så då var det bara att stiga upp. Typiskt! ...

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards