Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Elin Nilsson - 5 mars 2009 22:18

Så var man ny hem kommen från kvällens göra, vilket har varit jobb och handlat med mamma på ica maxi i birsta! Jobbet gick väl sådär, svin mycket folk men det gick precis som vanligt!:p Även det mörka har ju sina ljusa sidor ;) Mamma kom vid åtta och hämtade mig så då fick det bli handla :D Blev inte så mycket mat utan mer schampoo, duschcréme, badbomber och lite snacks och godis;) Haha. Det funkar ju det med!


Så ikväll blir det film mys med lite nötter och snacks och dricka såklart! Filmen vi ska se på är en av irene huss filmerna, "den krossade tanghästen" heter den :) Har sett den förut och kan rekomendera även den! Toppen film, lite läskig kanske ;p 


Imorgon är det jobb som gäller mellan 12-16 sen ska jag bara hem och lata mig :) Bada med en badbomb ska jag göra också och bara ta hand om mig själv! Det förtjänar jag tycker jag :)

Av Elin Nilsson - 5 mars 2009 13:42

För någon dag sedan så fick jag hem volumastern i brevlådan :) Provade den lite snabbt igår så tänkte väl att ni ska få se det ;) Observera att resten av håret är oplattat och att det bara var en provomgång!


 

Men visst ser man resultat väl? Dåliga bilder men som sagt bara en provomgång ;) Det tar väl ett tag innan man får in rätt taktik antar jag och lär sig att anpassa den efter sitt eget hår.

Av Elin Nilsson - 5 mars 2009 12:44

Någon mer än jag som är besatt av full frys?:D Haha, tycker den är så jävla klockren :) Älskar edvin :D Så himla rolig, kan se den filmen om och om igen och aldrig lessna på den :) Helt klart den bästa serien som någonsin sänts på tv!


 

Min förevigt varande kärlek ;)


Andra serier som jag älskar:
- Sally, också en sån där rolig!

- Skärgårdsdoktorn, den är ju så fin!

- Skilda världar, undrar om den finns att köpa?

- Vita lögner, påminner mycket om särskilda vägar.

Som ni ser, det är sällan jag kommer på något engelskt!


Det är dom som jag verkligen följt under alla de år som de gått på tv, det finns ju fler men dessa är höjdpunkterna!:D


Nä, nu är det nog dags att göra sig klar för jobb!;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards