Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Elin Nilsson - 15 mars 2009 22:06

Ibland förstår jag mig inte riktigt på mig själv, tyvärr. Så många gånger som jag förstört för mig själv genom att ta på mig alldeles för mycket samtidigt. Jag vet inte men det blir väl liksom ett "beroende" till slut..


Nåväl, dagen har varit hemsk, riktigt hemsk. Nä, det är nog allt jag har att säga för idag, är helt slut.. Skönt med sovmorgon imorrn iallafall!

 

I know I've been a real bad girl, I'll try to change..



Av Elin Nilsson - 15 mars 2009 10:41

Godmorgon :D Här är jag vaken sen cirka 45 minuter sen tillbaka, låter det inte märkligt?;) Haha.. Det gick förvånansvärt bra att ta sig upp även fast jag somnade 3 inatt, fråga mig inte varför för jag vet inte själv. Men vi alla har väl nån natt i livet då vi ligger och bara vrider och vänder på oss utan någon egentlig bakomliggande anledning. Knepigt det där hörni!


Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan göra mig klar för jobb! =) Ikväll blir det Beck som vanligt när jag kommer hem från jobbet. Den här söndagskvällen är det filmen "Det tysta skriket" som sänds. Jag själv tycker att den är jätte bra men kan hålla med om vad de flesta andra säger

"Det verkar som att de bara har satt ihop den här filmen för att få till 24 beckfilmer som lovat, att den inte har så mycket planering bakom sig.."

Ja, kanske.. Men beck fan som jag är så älskar jag den ändå!;)


Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards