Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Elin Nilsson - 4 mars 2009 20:45

Mötet idag gick super bra, verkligen :) Det första hon sa nästan var även "Trivs du bra under praktiken så kan du ju få söka jobb här om du vill, under sommaren o så" så det där känns ju verkligen jätte bra :D Hoppas bara att man trivs där då ;)


På vägen hem köpte jag lite lunch som jag tänkte hem o tillaga men så ringde emelie från max och frågade om jag ville komma in o jobba så då var det bara att ringa emil och be honom hämta mina grejer sen sätta sig på bussen in till stan o jobba :) Har varit hyffsat mycket men det har gått bra som vanligt!


 

Här jobbar jag, Max hamburgerrestaruang i Sundsvall :)


Nu ska jag ta fram damsugaren och städa lite på rummet sen blir det nog en bra film :D Godnatt!

Av Elin Nilsson - 4 mars 2009 11:46

Då var vi inne på den tredje dagen av lediget. Har inte hunnit göra så mycket än, var nyss ute med elsa på en promenad och följde samtidigt mamma en bit på väg till bussen!:) Ska snart iväg på ett möte med min handledare som jag ska följa under fem veckor på min apu på hemtjänsten i matfors. Vi ska kolla på schemat som jag ska följa o sådär:) skoj..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards