Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Elin Nilsson - 10 mars 2009 17:50

Mår knappast bättre, snarare så att jag faktiskt mår lite sämre än vad jag gjorde vid förra inlägget jag skrev. Magen fortsätter att bråka och jag springer på toaletten stup i kvarten, känns det som iallafall!


Många filmer blir det då man ligger hemma. Fick en ny film av mamma nu när hon kom hem också som vi ska se på nu så fort dem har ätit upp maten. Filmen jag fick är hela sally serien! Åh, hon är ju så rolig :) Jag har nog världens snällaste mamma, hon har räddat min kväll!


 


Sen kl 20 måste jag ju såklart se på "den rätte för rosing"

Av Elin Nilsson - 10 mars 2009 13:43

Åh, i helgen så började det med att mamma blev magsjuk, emil tog över i måndags och nu har oturen kommit till mig också! Har legat och vridit och vänt på mig sen klockan 3 inatt då jag vaknade första gången. Usch, hatar verkligen att ha magsjuka!:( Finns inget värre, hata hata hata!!! Man spyr, sen mår man bra i en timme eller två om man har tur sen är det samma prosidur igen! :(


Har legat och glott på film hela morgonen, eller kollat har jag väl inte gjort så mkt. Har somnat bra många gånger under alla filmer, men det är väl inte så konstigt med tanke på hur oroligt jag sov inatt.


Happ, den här dagen var förstörd och nästa och ännu nästa dag. Finns ju inget man kan hitta på med magsjuka :s Och på praktiken måste vi vara fri frå eländet i 48 timmar efter sista kräkningen. :/ ååh!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards