Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Elin Nilsson - 6 mars 2009 22:53

Det blir inte riktigt allitd som man tänkt sig, har ni hört den förut?;) Sånt har jag väldigt svårt med ibland! Här sitter jag fortfarande, men nu ska jag nog ta och sova iallafall så jag orkar upp imorgon bitti!


Knåpade lite snabbt ihop en ny design, vad tycker ni om den? Helt okej tycker jag! Textfärgen hör kanske inte ihop med de andra färgerna men jag tycker om när det är något som sticker ut, som den här färgen! Något som är lite starkare och livar upp designen ;) Men en sak, om ni kollar blommorna på både höger och vänster sida, varför är det en och en halv blomma på höger sida och en hel fin på vänster?:o wierd.


Nä, nu ska ni äntligen få bli av med mig! Godnatt

Av Elin Nilsson - 6 mars 2009 22:40

Hoppas du som frågade angående kladdkakan läser detta nu!:) Hade helt glömt bort det, ni vet den där "Men jag gör det sen.." också blir det uppskjutet flera dagar, eller åtminstone timmar.


Fråga: Hur många grader har du ugnen på och hur länge ska den vara inne?
Svar: Jag har ugnen på 175 grader, över och under värme, och låter den stå inne i cirka 20 minuter. Vill man ha den lite kladdigare så försök med 15 minuter, absolut inte mindre! Och för er som vill ha den tvärtom, mindre kladdig, kör 5 minuter extra =)


Av Elin Nilsson - 6 mars 2009 22:34

Jag fick så lov att inse att kvällen inte kommer att bli roligare än att se på tv ikväll så bänkade mig med mamma, elsa, jordnötsringar och cola light och kollade på singing bee :) Tycker det är en bland de roligaste sångtävlingarna som går på tv! Skulle så gärna vilja anmäla min mamma dit :D haha, det skulle vara lite tufft ;) Hon kan ju massvis av låttexter iallafall och det som är det viktigaste i programmet :)


Nu ska jag ta och göra mig klar för natten, sätta på en film tror jag!

Godnatt vänner och ovänner :)

Av Elin Nilsson - 6 mars 2009 21:02

Oerhört tråkig fredagkväll! Visst, på tvn går det massor av bra program man kan se på men känner verkligen inte för att kolla på nån tv :o Men vad har man för val då man börjar jobba kl 12 imorgon bitti!? Gruvar mig faktiskt lite för morgondagen, tror att det kommer vara skit mycket :( buhu, stackars mig! Men stackars er som inte tjänar pengar ;) Det är så jag brukar tänka för att det ska kännas en smula lättare :D


Funderar på att bada en sväng men känner inte för det heller :p haha, lat jag är! Det får bli på söndag ist då jag är hel ledig, idag blire bara duscha så man har det gjort :D Huvudsaken man är ren ;) Heheh;p


Nä, ska ta o ringa johanna o se vad hon gör :D Fördriva tiden lite per telefon ;)

Av Elin Nilsson - 6 mars 2009 17:42

Så hemskt att sånt här ens får hända!:o Vilka jävla svin det finns! Fosterfamiljer är till för att hjälpa barn som har det svårt, inte göra deras liv ännu värre än vad det redan ha varit! Hon hade för tusan haft det mycket bättre hos hennes biologiska föräldrar.


Nog om sånt, blev bara tvunget att slänga en liten kommentar! Själv är jag ny hem kommen från jobbet :) Har varit hyffsat lugnt för att vara fredag och man tackar för det :D Ikväll har lillebror cup så funderar på att följa med och kolla, om inte så stannar jag hemma och tar det lugnt :)


Ha en bra kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards