Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Elin Nilsson - 9 mars 2009 19:50

Idas "längtar till lista" gav mig inspiration till att börja längta själv ;)

Idas blogg: http://sjida.blogg.se


Jag längtar till/efter..


Idag:

- Familjen annorlunda

- Sova


Kommande saker i år:

- Min födelsedag (alltid roligt att fylla år)

- Stockholm den 11e april till den 17e

- Sommarlovet, sommarjobba och hela sommaren-09!

- Nya bio premiärer, iallafall av "sommaren med göran"

- Min nya kusin som kommer i juni!! :D :D


Längre fram i livet:

- Bilda egen familj

- Köpa ett stort hus

- Eventuell flytt sthlm!

- Jobb och utbildning

- Ta mitt förbannade körkort =)


Så, det känns alltid lite bättre när man fått längta lite :D

Av Elin Nilsson - 9 mars 2009 19:07

Det var banne mig inte lätt att ta sig upp imorse, det kan jag lova er! =) Usch och fy för när klockan ringde, ville bara stänga av och låssas som om det vore söndag åter igen! Men det var bara att slå bort drömmarna och tänka på reailty istället, apu!


Dagen har i stora drag varit rolig och intressant. Gick mest bara omkring och kollade på vad det var min handledare gjorde jag, hjälpte inte till något utan tanken var väl att jag först skulle få se hur hon gör, eftersom man gör ju lite olika hos varje vårdtagare, beroende på vad de är utsatta för. Tycker inte att det såg så märkvärdigt ut så nu ska jag nog kunna ta i och hjälpa till jag med!;) Gulliga tanter och farbröder iallafall, men de får nog ta och sluta servera mig så mycket kakor och saft annars går jag från apu:n med stor mage!;) haha


Jaja, nog om de. Tror väl iallafall att jag ska trivas riktigt bra där :) Ikväll är jag så tröt så att jag skulle kunna somna sittandes där jag är nu, men ska iallafall se på "familjen annorlunda" innan jag somnar hade jag tänkt =)


Ha en bra kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards