Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Elin Nilsson - 13 mars 2009 20:37

Vilken skön dag det varit idag och gud så dagarna går fort när man väl börjar arbeta ;) Tycker verkligen om praktikplatsen jag hamnat på, handledaren och tanterna & farbröderna är ju bara för härliga :D Får inte glömma bort att skriva i apu dagboken nu också kom jag på. Det är en dagbok vi har i skoluppgift för våran egen utvecklingen där vi skriver ner vad vi fått göra under dagen, fördelar och nackdelar osv.


Efter jag slutat så åkte jag in till stan, gick inte länge innan jag träffade några arbetskamrater som jag strosade runt med ett tag, och av dem fick jag även höra att jc redan var så pass utplockat så jag struntade i att gå dit =) Kom faktiskt hem tomhänt från stan idag, duktigt för att vara mig!!;) Sedan svängde jag förbi in på jobbet som planerat för att lämna in schema önskmålet och såklart surra lite!


Ikväll blir det bara vara hemma och kolla på singing bee och sängen direkt efter att det har slutat, eftersom jag fick en utökad arbetshelg :) Jobbar 10-19 imorgon och 12-20 på söndag, härligt med lite pengar!! ;)


Ha en bra kväll också säger jag godnatt redan nu!

Av Elin Nilsson - 13 mars 2009 06:51

Godmorgon! :) Efter en halvtimmes snoozande så lyckades jag ta mig upp ur sängen imorse också :D Och allt har jag hunnit med, äta frukost, platta håret, borstat tänderna och hittat en bekväm outfit :) Humöret finns nånstans i mig också men det kommer väl fram lite senare under dagen när jag piggnat till hoppas jag ;)


Minusgrader idag!! Brrr.. Men det blir väl varmare fram mot dagen kanske, kan man ju hoppas iaf :D Morgonen är ju alltid liiite kallare ;) 


Nä, nu har jag inte tid med det här. Måste fixa matlådan och sedan åka!

APU 7-15. Ha en bra dag!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards