Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Elin Nilsson - 8 mars 2009 22:10

Jag och resten av familjen sitter bänkad i tv soffarna och tittar på beck ikväll!:) Den här gången är det den svaga länken som går, riktigt bra film faktiskt! Även fast jag har varenda beck film på vhs/dvd så ser jag dem ändå på söndagarna! Känns som en liten tradition sådär;)


Börjar faktiskt känna mig lite nervös för praktiken imorgon, men det är ju nytt så det är väl helt förståeligt? :) Nä, inget att oroa sig för det där! Hoppas det är roligt bara och att handledaren är trevlig och har lite humor är väl inte allt för mycket begärt!?


Nu tillbaka till beck filmen o sen blir det sova dirket!
Godnatt

Av Elin Nilsson - 8 mars 2009 19:00

Jaha, det var den helgen det! Vart tog den vägen?:o Har inte fått sova ut något alls fast å andra sidan så har jag ju varit "ledig" en hel vecka istället, sportlov =) Fast den tog jag inte heller vara på men det har jag endast mig själv att skylla på för det. Var iallafall på nordic hela dagen idag och kollade på emil! Gick riktigt bra!


Åttondelsfinal mot Hassel 6-0

Kvartsfinal mot Hom 7-6 (Straffar!)

Semifinal mot Norrala 4-1

Final mot Rissne förlust 1-3


Så har dagens schema sett ut med start klockan 10 imorse, så jag har varit uppe och studsat redan kl 8 jag!! Lagomt trött, blir inge piggare när jag tänker på att jag börjar jobba klockan 7 imorgonbitti heller :o Måste upp 05 :/


Ikväll blir det iaf bara tv och lugnt :) Sova tidigt<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards