Alla inlägg under februari 2009

Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 15:30

Bjuder på en bild för dagens outfit!

Enkel och stilren. Långärmad vit tröja, ljusa jeans och ett pannband som är till för utomhusbruk på höst, vinter och vår!:) (istället för mössa alltså)


Jag själv är kanske inte på topp idag men det blundar vi för;)

 


Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 14:52

Tråk söndag, hatar söndagar!! Funderar på att gå ut med elsa en sväng och eventuellt knäppa lite kort nu när det är så fint väder!:) Var längesen man var ut i snön tillsammans med henne och det brukar faktiskt uppskattas från hennes sida så jag tror att jag ska ta mig en sväng tillsammans med henne nu så jag får tiden att gå :)


Ha en fortsatt bra dag!

Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 12:41

Åh, hej allihop :) Måste såklart börja med att be om ursäkt för att jag glömmer bort helt att blogga på självaste alla hjärtans dag!! Otroligt klantligt av mig :o Men jag klev upp tidigt och åkte iväg och jobbade, sedan blev jag bjuden på alla hjärtans dag party med gratis drinkar :D vem fan tackar nej till det?;)

 Så min alla hjärtans dag bestod av jobb, gratis drinkar och krogen! Världens roligaste utgång på länge (:


 


Idag har jag lite att ta tag i här hemma, bland annat plugget, men det kommer det kommer ;)
Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 21:56

Kära läsare, vad vore jag utan er? Idag är jag uppe i 33 besökare totalt, helt otroligt! Det är nästan fan rekord. Fortstätt läsa och glöm inte att kommentera! Då blir det mycket roligare inlägg, det lovar jag er!;)


Nu är det dags för mig att krypa till kojs som ska upp 6 imorgon bitti.

Godnatt! <3

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 21:24

Ja vad säger man, hörni? Sitter här och lyssnar på musik från youtube, snackar med emil och ida på msn och sist men inte minst så har jag alldeles precis kollat igenom en massa gamla bilder =)


Annars är det rätt så dött! Tack o hej..

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 19:47

Min fredagskväll kommer bara att bli lugn :) Sitter just nu med chips och dricka framför teven! Helt okej att feta sig ;)


Detta består min fredag kväll av!

 

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 18:39

Äntligen klickat hem jackan från ellos.se! Det fick bli den långa svarta :) Saken avgjordes då jag såg att jag hade ett erbjudande hos ellos! 40% rabatt och ett gratis påslakanset på köpet, lyxigt!:)


Den skönheten kommer i mars:)


 

Vill ha saker! ;) Skor från h&m webshop!

Kanske något man kan önska sig då man fyller år?

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 14:57

Nu har jag tagit min runda på stan och det blev lite mer shoppat än vad jag egentligen behöve.


Detta fick jag med mig hem från stan:

- Byxorna från intersport

- Vinter pannband från intersport

- Svarta legins från ginatricot

- Väska i "gammal stil" från ginatricot

- En mapp till alla skolarbeten

- En hårspray från märket sebastian


Nu är jag på jakt efter en vårjacka. Jag har två alternativ...

 

Vilken tycker ni? Jag har fastnat för den långa modellen.

Båda kommer från ellos och ligger runt priset 399:-


Nu ska jag sätta igång med pluggandet! På återseende..

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards