Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 22:01

Har precis slukat i mig en stor kopp varmt te med smak av lust och fägring :) jätte gott te och det doftar underbart, smakar så med! Absolut att rekomendera.


Nu väntar nog en dusch och lite insmörjning sen ska jag börja se på beck innan jag somnar gott för natten =)

Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 20:40

Inte nog med att jag precis har legat hemma i feber några dagar nu i veckan utan nu smyger sig den fram igen. Ingen hög feber men den ligger på lågvarv och lurar och det känns som att den kommer att gå upp, har känt mig väldigt trött och seg i helgen så den kanske återvände, vi får väl se..


Snart är det dags att fara hemåt. Då blir det en kopp varm te och sedan slår jag nog på en film!=) Eller just det, det är ju beck ikväll. Ska ni se den filmen? Beck är ju bra;)

Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 17:26

Sitter på mammas jobb nu och pluggar för fullt på studiehandlingen i grundläggande omvårdnad. Nu har mina fingrar för att skriva för hand helt lagt av så nu sätter jag mig och skriver allt på datan istället. Tycker det är enklare och dessutom så går det fortare!


Åter till pluggandet..

Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 15:30

Bjuder på en bild för dagens outfit!

Enkel och stilren. Långärmad vit tröja, ljusa jeans och ett pannband som är till för utomhusbruk på höst, vinter och vår!:) (istället för mössa alltså)


Jag själv är kanske inte på topp idag men det blundar vi för;)

 


Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 14:52

Tråk söndag, hatar söndagar!! Funderar på att gå ut med elsa en sväng och eventuellt knäppa lite kort nu när det är så fint väder!:) Var längesen man var ut i snön tillsammans med henne och det brukar faktiskt uppskattas från hennes sida så jag tror att jag ska ta mig en sväng tillsammans med henne nu så jag får tiden att gå :)


Ha en fortsatt bra dag!

Av Elin Nilsson - 15 februari 2009 12:41

Åh, hej allihop :) Måste såklart börja med att be om ursäkt för att jag glömmer bort helt att blogga på självaste alla hjärtans dag!! Otroligt klantligt av mig :o Men jag klev upp tidigt och åkte iväg och jobbade, sedan blev jag bjuden på alla hjärtans dag party med gratis drinkar :D vem fan tackar nej till det?;)

 Så min alla hjärtans dag bestod av jobb, gratis drinkar och krogen! Världens roligaste utgång på länge (:


 


Idag har jag lite att ta tag i här hemma, bland annat plugget, men det kommer det kommer ;)
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards