Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Elin Nilsson - 23 februari 2009 22:26

 Denna såg lite rolig ut så blir tvunget att göra den :D


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du? Ejliiin

2. Ett ord på fyra bokstäver: Epaa

3. Flicknamn:  Eva

4. Pojknamn: Ernst

5. Yrke: Elreperatör

6. Färg: Ekbrun(?)

7. Klädesplagg: Emokläder

8. Mat: Ecklig mat

9. Sak i badrummet: Element

10. Plats/stad: Elsborg

11. En orsak att vara sen: Enorm buss försening

12. Något man skriker: EN KUND

13. Film: Eva och adam

14. Något man dricker: eckligt vatten

15. Band:  emd

16. Djur: ekorre

17. Gatunamn:  epavägen

18. Bil:  en bil

19. Sång: emil i lönneberga

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Egostierna


Det var ju svårare än jag trodde.. Gonatt

Av Elin Nilsson - 23 februari 2009 22:11

Trött och sliten är väl egentligen bara förnamnet! Har knappt hunnit återhämta mig efter helgen som varit, har jag nämnt att den varit katastrof? Hade jag inte redan sagt det så vet ni det nu, och hade jag redan gjort det klart för er så vet ni det en gång till nu! :)


Åkte in med 12.55  bussen idag för att börja jobba 15.30, men när jag väl var på plats så fick jag komma in och jobba redan då. Det vill säga runt 13.45 tiden!:) Känns rätt skönt, behöver verkligen mer timmar!! Pengar är väl vad jag behöver mest just nu..


Ny vecka, vad händer?
- Hemma tills fredag! Hemlig anleding.

- Personalmöte+personalfest imorgon tisdag.

- Jobba torsdag-söndag!

- Bio på söndag "män som hatar kvinnor"


Som ni ser så har veckan en hel del utrymme för massa annat skoj, bara att höra av mer om ni är intresserad av att hitta på något!=)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards