Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Elin Nilsson - 19 februari 2009 21:36

Kom till skolan runt havl ett idag och började göra provet. Ganska svårt menska fortsätta imorgon, smart som man är så skriver jag ner frågorna jag inte fattar och ber pappa räknat ut dem. Nu har jag uträkningarna på telefonen så imorgon går det snabbt som attan att göra provet ;) Hihi.. Okej, dåligt att göra så men ibland måste man! I wanna break free, som sagt..


Blev stan efter skolan =) Hehe. Köpte jackan från hennes&maurits, en sjal i flera färger, ett halsband, mera hårspännen och ett diadem! Sen var jag med mamma och pappa på skokanonen också och där ifrån köpte pappa ett par jätte sköna arbetsskor åt mig som jag kan ha på praktiken! Tack pappa, du är bäst <3


Sen har jag bara varit hemma, ätit kebabtallrik och godis medan jag kollat på tv, du är vad du äter och lyxfällan! Hihi..


Laddar nog upp lite bilder ikväll eller imorgon på dagens shoppig =)

Godnatt vänner och ovänner. Hoppas ni haft en underbar dag!!! =)


P.S Blev det snyggt med kursivstil i hela inlägget?:o

Av Elin Nilsson - 19 februari 2009 11:12

Godmorgon! Det är nästan så jag skäms över mig själv när jag ser hur länge jag sovit, menmen!=/ Ska till skolan iaf! Det ska jag..


Har precis läst tidningen och hittade då denna artikel!=/
Mycket berörande och så hemskt. De har försökt länge att få barn innan de fick lilla alice som föddes med en allvarlig hjärtsjukdom och hon var dödssjuk, men enligt läkarna skulle hon haft ett liv fram tills hon var 10 till 12 år gammal. Operationen som skulle förändra hennes liv gav henne istället en tidig död..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards