Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 21:56

Kära läsare, vad vore jag utan er? Idag är jag uppe i 33 besökare totalt, helt otroligt! Det är nästan fan rekord. Fortstätt läsa och glöm inte att kommentera! Då blir det mycket roligare inlägg, det lovar jag er!;)


Nu är det dags för mig att krypa till kojs som ska upp 6 imorgon bitti.

Godnatt! <3

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 21:24

Ja vad säger man, hörni? Sitter här och lyssnar på musik från youtube, snackar med emil och ida på msn och sist men inte minst så har jag alldeles precis kollat igenom en massa gamla bilder =)


Annars är det rätt så dött! Tack o hej..

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 19:47

Min fredagskväll kommer bara att bli lugn :) Sitter just nu med chips och dricka framför teven! Helt okej att feta sig ;)


Detta består min fredag kväll av!

 

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 18:39

Äntligen klickat hem jackan från ellos.se! Det fick bli den långa svarta :) Saken avgjordes då jag såg att jag hade ett erbjudande hos ellos! 40% rabatt och ett gratis påslakanset på köpet, lyxigt!:)


Den skönheten kommer i mars:)


 

Vill ha saker! ;) Skor från h&m webshop!

Kanske något man kan önska sig då man fyller år?

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 14:57

Nu har jag tagit min runda på stan och det blev lite mer shoppat än vad jag egentligen behöve.


Detta fick jag med mig hem från stan:

- Byxorna från intersport

- Vinter pannband från intersport

- Svarta legins från ginatricot

- Väska i "gammal stil" från ginatricot

- En mapp till alla skolarbeten

- En hårspray från märket sebastian


Nu är jag på jakt efter en vårjacka. Jag har två alternativ...

 

Vilken tycker ni? Jag har fastnat för den långa modellen.

Båda kommer från ellos och ligger runt priset 399:-


Nu ska jag sätta igång med pluggandet! På återseende..

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 12:03

Ändrade planer på kvällens planering.

Ingen bio ikväll så då planerar jag om:

- Sista lektionen nu på skolan fram till cirka 13.30

- En sväng på stan, köpa byxorna, legins och eventuellt en tröja

- Hem med 15.00 bussen till Matfors

- Resten av kvällen får spenderas med att bränna ut lite filmer och kika på dem!

- Eventuellt kolla på let's dance ikväll om inget annat spännande går på tv.


En hyfsad fredag för mig tycker jag!

Imorgon och söndag blir det jobb.

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 08:52

Idag är det inte vilken fredag som helst utan det är fredagen den 13e. För mig innebär inte denna dag något speciellt. Jag har aldrig haft någon otur kring dessa dagar.


Vad innebär denna dag för Dig?


Annars så är den här dagen riktigt bra för mig! Jag har fått lön och ska efter skolan köpa mig ett par mjukisbyxor och ett par leggins! Ingenting annat, det har jag lovat mig själv. Resten måste jag spara till lite räkningar som antagligen kommer att ramla in i slutet av denna månad, bland annat från h&m! Och såklart telia räkningen (abonnemang).

 

Ikväll blir det kanske bio med Jessica!

Filmen som blir då är "I taket lyser stjärnorna" :)

Ha en jättebra dag allihop!

Och ta det lugnt så inget olyckligt händer er!;)

Av Elin Nilsson - 13 februari 2009 07:21

Godmorgon fredag och godmorgon helgeeen :) Underbart det känns! Mår faktiskt bättre idag också så de var bra tajmat av mig :D


Laddar ner filmer som vanligt :p Haha.. Ska snart åka till skolan!

Ha en bra dag. Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards