Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 23:13

Mot min förvåning så höll jag mig på något vis vaken genom hela filmen. Helt otroligt! Detta innebär en extra glass till mig och rasta tandborsten för andra gången ikväll, sen ska jag sova!



 

Och imorgon har jag sovmorgon! Helt underbart. Börjar inte förän klockan 14:00 så det blir en extrem sovmorgon imorgon! Fast dock så skulle jag behöva in till skolan en sväng innan (klockan 14 ska jag befinna mig i ljustadalen) och hämta lite grejer i skåpet så klockan får ringa vid 10 imorgonbitti.


Hare!

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 22:10

Då hade vi den där långa pausen som är i alla långfilmer om man följer dem på tv4. Den långa stunden har gått otroligt fort så nu är det dags för mig att sätta lite fart på damsugaren.


På återseende imorgon! =)

Godnatt vänner och ovänner.

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 21:13

Har precis sett klart irene huss filmen "nattrond". Den får utav mig toppbetyg, gillar faktiskt hennes filmer! Dock har jag inte sett så många av dem men önskar mig hela samlingen då jag fyller år ;)


Nu ska jag springa ner till mig och kika på beck - flickan i jordkällaren.

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 19:32

Besöket nere på ica är nu avklarat och hem kom vi med två filmer och glassbåtar, efter ett tag.. rättare sagt efter att ha skottat lite snö i backen och puttat på bilen så att vi skulle komma upp för backen på hemvägen! HATA SNÖÖ!


Dags att se film nummer ett för ikväll.

Irene Huss - Nattrond

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 18:22

.. beck-flickan i jordkällaren


Även fast jag sett alla beck filmerna flera gånger om så kan jag inte låta bli att se den på tv ikväll ändå, beckfan som jag är =) hehe..


Nu ryktas det om att vi ska åka ner på ica och hyra en film också. Bäst jag undersöker detta!;)

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 17:26

Världens finaste låt :)  

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 17:19

Det gör inget annat än snöar här hemma hos oss! Trist..  

Av Elin Nilsson - 8 februari 2009 13:51

Så, nu har jag äntligen fått till en design som jag tror kommer att passa utmärkt! Inte för mycket och inte för lite utan alldeles lagom, precis så som jag vill ha det! =)

 Hoppas såklart även att ni ska gilla det ;)


Snöovädret fortsätter att attackera oss här i matfors, snart blir vi väl insnöade, haha =)


Nä, ska inte babbla på alldeles för mycket, har ju faktiskt en del att göra!:o

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards