Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Elin Nilsson - 18 februari 2009 21:29

Godkväll! Blev en sväng till birsta ikväll med päronen och shoppade lite :) Jag köpte de ur snygga skorna som är helt underbara!!! Hittade en jacka med men den var slut i min storlek så nu väntar jag bara på att stl 34 ska komma in :D Sen är jag världens lyckligaste :)


 

Skorna!:) Visst är de väl fina?


Kom precis hem från plajjan, ett sol ställe i matfors. Som vanligt blev de något strul så ägaren fick komma dit och då fick jag en polett och en brunkräm :D Snällt av honom :)


Nu ska jag gå och lägga mig tror jag! Godnatt.

Av Elin Nilsson - 18 februari 2009 16:18

Tänkte köra en liten "elin tipsar". Där jag tipsar om saker som jag tycker är bra, goda och vill ha! Let's go!;)


 

Underbara skor från http://www.dinsko.se

Kostar 499 kr, Finns även i svart.


 

Charmig väska från ginatricot, 129 kr


 

 Underbara "jeans legins" Finns på h&m och kostar 149 kr


 

 Helt fantastiska prylar jag använder mig av!

- Sebastian hårspray, just nu pris 159 kr

- Showergel med doft av apelsin, bodyshop ca 150 kr

- Värmeskyddnade spray från schwartskopf ca 200 kr

- Parishilton parfym, från noridcfeel.se 225 kr, fri frakt!!

- Britney spears parfym fantasy midnight, åhléns ca 299 kr

- Mascara som förlänger fransarna enormt, h&m 129 kr

- Bodybutter med doft av hallon från bodyshop 169 kr


 

En annan sak jag vill tipsa om:

Toastat bröd med nutella på, mums!


 Hoppas ni fick en trevlig läs stund ;)

Kommentera gärna!!!!

Av Elin Nilsson - 18 februari 2009 15:51

Hemma idag från skolan! Bad me.. Efter praktiken ska det fan bli ordning och reda på mig :D Haha :)


Har inte gjort något speciellt, mest bara tagit det lugnt :) Också har jag varit ute med elsa en sväng :)


Tänkte skriva upp några hemsidor jag använder mig av:


http://epmn.bilddagboken.se , (obs! du måste vara vän! säg till mig så lägger jag till dig på vänner listan)

http://epmn.bloggagratis.se

http://www.facebook.com (Elin Nilsson)

http://www.nightlife.se (elinpatricia)


Det var nog alla där jag håller mig något uppdaterad..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards