Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Elin Nilsson - 12 februari 2009 22:34

Gokväll på er där ute. Tänkte göra ett tappert försök på att få ihop ett inlägg nu innan läggdags =) Internet har inte varit på topp under dagen men jag tror jag kan ana vad det har berott på ;) film film film.. historien av mitt liv! :p haha skämt å sido, men you know what i mean ;)


Kvällen har bara spenderats framför tvn och med god middag idag :D lat torsdag! Imorgon ska jag upp tidigt för att pallra mig till skolan, är så illa tvunget imorgon eftersom det är spruta nummer två hos skolsköterskan då (det måste gå 72 timmar mellan sprutorna för att man ska kunna lita på resultatet)


Så godnatt folket, här kan jag inte sitta mer om jag ska upp imorgon.. *gäsp*

Av Elin Nilsson - 12 februari 2009 12:07

Jaha.. Filmerna går framåt, bara två stycken kvar nu av alla irene huss filmerna som jag nämnde i det tidigare inlägget. Det har inte blivit mycket gjort för mig här hemma men nu ska jag och mamma ta oss en promenad i det kalla vädret ner på byn och göra ett besök på banken, sedan ska vi eventuellt luncha på spice också!


Ha en bra eftermiddag och ta det lugnt ute i kylan!

Av Elin Nilsson - 12 februari 2009 09:19

Godmorgon allihop :) Känner mig inte bättre idag så jag blir hemma idag med, missar skit mkt på skolan men men inte så mycket att göra åt saken..


Sitter och laddar ner alla irene huss filmer :D Fan vad jag ska tjäna in på det jag önskar mig när jag fyller år nu :D Haha, har ju typ bara önskat mig filmer så  :p Nä, nog om de :D Nu ska jag äta frukost. Hörs senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards