Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Elin Nilsson - 25 februari 2009 22:11

Jaha! Nu gör jag tusen saker samtidigt, får väl se hur det går med det :) Just nu är bilddagboken med uppladdning av bilder igång, msn, pluggning och dessutom så sitter jag och skriver ett mail till min lärare.


För er som är intresserad av bilderna sen personalfesten så finns de på:

http://epmn.bilddagboken.se


Jobb idag iallafall :) Först mellan 10-14 och sen 16-19 som serveringsvärd! Bra me pengar ;)


Personalmötet/festen var iallafall skoj! Först var det möte i vanlig ordning och sedan middag :) Sen splittrades alla och gick åt varsitt håll, vissa stack hem och andra vidare på krogen! Gissa vart jag drog? Krogen är korrekt gissat! Hade faktiskt riktigt skoj! Gratis är aldrig fel!;) Haha, Malin som hade en kompis med sig som satt och bjöd laget runt. Hyggligt :D Blev dock några droppar för mycket för min del så till slut så beställde han in alkoholfritt åt mig :p Haha, sällan:p


Nä, nu måste jag ta tag i allt annat än bloggandet så jag kommer i säng nångång! Jobb imorgon med men innan sovdags blir det kolla på Patrik 1,5! Har velat sett den aslänge så hoppas den är bra, mamma har äntligen köpt den åt mig :D


Godnatt peoples!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bebis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken blogg använder du dig av?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 blogspot.com
 webblogg.se
 annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards